کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

بیلبورد سه بعدی

3d

تبلیغات از انواع روش های استفاده از فضای شهری می باشد که می تواند بهترین اثرگذاری را بر روی جامعه هدف یک محصول می تواند داشته باشد.

یکی از ابزارهای موثر و مفید برای افزایش اثرگذاری روش های مختلف تبلیغات می تواند استفاده درست از خلاقیت باشد و در همین زمینه می توان به تبلیغات محیطی و بیلبوردی سه بعدی اشاره نمود که امروزه در فضای شهری می تواند شرایط ویژه ای را برای اثرگذاری برروی مشتریان فراهم آورد.

تبلیغات یکی از روش های سرمایه گذاری بر روی مشاغل مختلف می باشد که می تواند بازدهی و میزان فروش یک مجموعه را به صورت تضمین شده افزایش دهد. از همین روست که بسته به نوع محصول همواره باید بهترین و اثرگذارترین روش های فروش را انتخاب نمود.
ویدیو تبلیغاتی از بیلبورد سه بعدی شرکت هانسا در هند برای بطری جدید این محصول

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *