کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

جایگاهی که در ذهن مخاطب خود دارید، بپذیرید ۲

جایگاهی که در ذهن مخاطب خود دارید، بپذیرید

 جایگاهی که در ذهن مخاطب خود دارید، بپذیرید

یاداوری، اموزش، گسترش عمقی، و حمایت چهار دلیل خوب برای اجرای برنامه تبلیغاتی در جهت تقویت برداشت ذهنی مخاطبین از نام تجاری است.
مخصوصا اگر این موضوع را با قسمت دیگر قضیه یعنی اجرای برنامه تبلیغاتی ای که سعی در تغییر برداشت ذهنی موجود در مخاطبین داشته باشد مقایسه کنید. تاریخ نشان داده است که این شیوه مذکور، به دلیل عدم اعتبار تبلیغات، کارژاز نخواهد بود.
شرکت اچ اند ار بلاک که سعی در گسترش دامنه فعالیتش در زمینه برنامه ریزی مالی، رهن خانه، خدمات واسطه گری و حتی مدیریت دارایی های خصوصی دارد مثال خوبی است. ایا مشتریان شرکت های مالی ای چون مریل لینچ، چارلز شواب یا سیتی بنک پس از دیدن تیزر تلویزیونی اچ اند ار بلاک در مورد فعالیت های جدیدش.، برای مشاوره مالی به این شرکت مراجعه خواهند کرد؟ ما چنین فکر نمی کنیم!
از سوی دیگر برنامه ریزی کالیاتی هنوز بازار دست نخورده ای دارد. شرکت اچ اند ار بلاک تنها  ۱۴ درصد از ۱۳۲ میلیون حساب مالیاتی را در سال برنامه ریزی می کند. ( این رقم شامل فعالیت های شعب حقیقی و پرداخت (آن لاین) مالیات ها می شود).
جایگاهی که در ذهن مخاطب خود دارید، بپذیرید

جایگاهی که در ذهن مخاطب خود دارید، بپذیرید

اچ اند آر بلاک می تواند با گسترش عمقی نامش تعدادی بیشتر از ۱۱۴ میلیون حساب مالیاتی باقی مانده را جذب کند.
شرکت هاینکن را در نظر بگیرید. این، همان نام تجاری ای است که ادعا می کرد پرفروش ترین ماالشعیر وارداتی در امریکاست. ولی دیگر نیست، اکنون این عنوان از ان شرکت است. هاینکن این جایگاه را زمانی از دست داد که سعی در جذب مشتریان جوان تر و آلامدتر داشت. امروز “هاینیکن” دارای چه عنوانی است؟ این نام در معرض خطر تبدیل شدن به یک ماالشعیر معمولی دیگر قرار دارد. جایگاهی که در ذهن مخاطب خود دارید، بپذیرید ۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.