کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

مشاوره تبلیغات

مشاوره تبلیغات چیست:

موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از شرکت‌ها به تبلیغات صحیح و برنامه‌ریزی‌شده آن‌ها بستگی دارد. درواقع ، تبلیغات روشی است برای رساندن پیام یک شرکت به مشتریان خود.
برای اینکه یک تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیت‌های تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام شود. و اینجاست که نیاز به یک مشاور تبلیغات حرفه‌ای و کارکشته احساس می‌شود.
مدیران یک شرکت نیازمند آن هستند که درکی مناسب از مقوله بازاریابی و تبلیغات داشته باشند و نیز بدانند تبلیغات اساساً یک سرمایه‌گذاری برای شرکت آن‌ها محسوب می‌شود و حرکت در این مسیر به‌جز با داشتن یک مشاور حرفه‌ای امکان‌پذیر نیست.
در یک مسابقه ورزشی زمانی که شما گروه خود را خوب می‌شناسید ۵٠ درصد امکان برد دارید، وقتی‌که گروه رقیب را خوب بشناسید ۵٠ درصد شانس برنده شدن را دارید. این به این معناست که با شناخت کامل از خود و رقیبتانامکان برنده شدنتان می‌تواند تا ۱۰۰% افزایش پیدا کند. در آژانس تبلیغاتی اندیشه خلاق هیچ کار تبلیغاتی بدون شناخت دقیق آن محصول یا خدمت انجام نمی‌شود.


advertising-consulting

ما چه کمکی می‌کنیم؟

مشاوره ساعتی:

در این شیوه مشاور تبلیغات فقط وظیفه راهنمایی  در حد ساعات محدود مشاوره فرصت ارائه راهنمایی دارد . این شیوه ابتدایی‌ترین سطح مشاوره بوده و مشاور مجال و فرصت ورود به عمق مشکلات و تحلیل ریشه‌های آن‌ها را ندارد . به همین دلیل این شیوه معمولاً برای کسب‌وکارها و شرکت‌های بسیار کوچک یا شرکت‌هایی که در مرحله راه‌اندازی هستند یا برای بررسی مشکلات موردی و سطحی شرکت‌ها توصیه می‌شود و مدت آن معمولاً بین سه تا هشت ساعت مشاوره هست.
مشاوره بلندمدت:
در این روش مشاور تبلیغات، در روز و ساعت‌های از پیش تعیین شده از شش ماه تا یک‌سال در دفتر شرکت کارفرما حاضر می‌شود و با مشارکت مدیران آن شرکت جلسات مشاوره را برگزار می‌کند. در این شیوه مشاور بر اساس تجربیات و تخصص حرفه‌ای و شناخت عمیق از محصول یا خدمت ارائه شده و مخاطبان آن، علاوه بر ارائه پیشنهادات و توصیه‌های لازم وظیفه نظارت و برنامه‌ریزی را برعهده دارد.  این شیوه در سطح عمیق‌تری نسبت به شیوه قبل اجرا می‌شود و برای رفع مشکلات و برنامه‌های آتی شرکت‌ها مناسب و نتیجه‌بخش است و مدت آن معمولاً بین شش ماه تا یک سال برحسب حجم فعالیت‌های شرکت کارفرما است.

خدمات مرتبط با مشاوره تبلیغات کدام است؟

  • بررسی جایگاه واقعی سازمان ازنظر فعالیت‌های تبلیغاتی
  • اثربخشی تبلیغات شرکت‌ها بر اساس استراتژی‌های خلاق
  • ارتقاء ارتباطات با جامعه هدف برای افزایش فروش و ترغیب مخاطبان به خرید و وفادارسازی ایشان
  • بررسی اثربخشی تبلیغات شرکت از گذشته تا کنون و ارتقاء آن برای آینده
  • تدوین و ارزیابی اهداف تبلیغاتی سازمان تدوین کمپین‌های تبلیغاتی
  • کنترل عملکرد، هزینه و زمان اجرایی کلیه پیمانکاران تبلیغاتی در تولید و رسانه
  • شرکت در جلسات هم‌اندیشی و تشکیل گروه خلاقیت و ایده‌ پردازی
  • ارزیابی فعالیت‌های تبلیغاتی رقبا و تدوین استراتژی مقابله و رقابت با آن‌ها