کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

تبلیغات از نوع سوریلند

1417941724_mbanews.-soori-land-3

 

 

تبلیغات از نوع سوریلند

کافه بازاریابی: با گسترش تکنولوژی هر از گاهی شاهد رسانه های جدید برای تبلیغات هستیم. اینکه چقدر این رسانه ها در رساندن پیام به مشتریان موفق هستند مساله ای هست که جای بررسی داره. این روزها اکثر ما با انیمیشن های کوتاه سوریلند آشنا هستیم. انیمیشن های موفقی که خیلی از دیالوگ هاش تکه کلام جوان های ما شده، به نوعی میشه گفت اولین باری هست که یک ایمیشن ایرانی با کاراکترهای با مزه خودش تونسته انقدر مخاطب جذب کنه.

تبلیغات از نوع سوریلند

بعضا آقای رضایی در انیمیشن هاشون از کاراکترهای معروف ایرانی استفاده می کنن که با وجود اینکه این شخصیت پردازی ها کاملن بصورت طنز هست، فکر می کنم کار خیلی خوبی هست، با توجه یه اینکه نسل جدید علاقه زیادی به مطالعه و گذشته و تاریخ نشون نمیده این انیمیشن ها می تونه فعالیت خوبی باشه برای آشنا شدن با داستان های کهن ایرانی هر چند در قالب طنز. دوتا از جدیدترین کارهای آقای سروش رضایی برای تبلیغ گروه ۳۰ و بدوفود ساخته شده بود.

انیمیشن ها خیلی جالب و جذاب بودند. اما سوالی که مطرح می شه اینه که تبلیغات اینچنینی برای چه گروه از محصولات مفید هست؟ و آیا اصلن تاثیر گذار هست یا نه؟ حداقل برای من فقط باعث شد برم و سری به صفحه این دو گروه بزنم اما انگیزه ای برای مشتری اون ها شدن در من ایجاد نکرد.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.