کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

نام های تجاری جدید علیه نام های تجاری قدیمی

نام های تجاری جدید علیه نام های تجاری قدیمی

نام های تجاری جدید علیه نام های تجاری قدیمی

نکته جالب اینجاست که ارائه نام های تجاری جدید، احتیاجی به تبلیغات ندارد. این عمل تنها به وسیله اطلاع رسانی میسر است. این، نام های تجاری قدیمی هستند که به تبلیغات نیازمندند. تبلیغات برای آن ها، حکم اکسیژن برای سیستم حیاتی را دارد. نام های تجاری جدید تنها به آن اعتباری که فقط اطلاع رسانی می تواند برایشان فراهم کند نیازمندند.

نام های تجاری جدید به اطلاع رسانی، و نام های تجاری قدیم به تبلیغات نیازمندند. آنچه که یک نام تجاری را قدیمی می کند، سال تاسیس آن نیست. اگر یک نام تجاری در ذهن مردم جایی نداشته باشد، نامی جدید محسوب می شود، حتی اگر حضورش در بازار به دهه های پیش برگردد.

تغییر جایگاه یک نام تجاری قدیمی، تا آن جا که به بازاریابی مربوط می شود، باز هم به ساخت یک نام جدید منجر خواهد شد. ابزار مناسب برای تغییر، روابط عمومی است نه تبلیغات.

تبلیغات و روابط عمومی می توانند زندگی مسالمت آمیز خوب و خوشی در کنار هم داشته باشند. به شرط آن که هر کدام از آن ها نقش حقیقی خود را در خانواده بازاریابی بپذیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.