کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

کمپین تبلیغاتی خمیر دندان کولگیت

video-us_launch_3

کمپین تبلیغاتی خمیر دندان colgate شما را ب بستن شیر آب تشویق می‌کند

خمیر دندان Colgate که اولین تبلیغ خود را در مسابقات Super Bowl، در فوریه ۲۰۱۶ بر روی آنتن می فرستد، پیامی بیشتر از مراقبت از دهان دارد. آگهی۶۰ ثانیه ای با عنوان “صرفه جویی در مصرف آب” بر روی میلیون ها گالن آب که مردم در حال مسواک زدن دندان های خود هدر می دهند، تمرکز دارد.

این تبلیغ اقتباسی از آگهی ۶۰ ثانیه ای این برند است که در سال گذشته توسط کمپانی Y & R در پرو و برای آمریکای لاتین ساخته شده است و با کمپین رسانه های اجتماعی EveryDropCounts#  به خوبی جفت و جور خواهد شد، سخنگوی Colgate در بیانیه ای در یک ایمیل گفت که تمام هدف ما اشاره به مقدار متوسط ۴ گالن آبی است که آمریکایی ها در هر روز با باز گذاشتن شیر آب هنگام مسواک زدن دندان های خود هدر می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *