کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

خلق ابزار پیگیری فروش

خلق ابزار پیگیری فروش

خلق ابزار پیگیری فروش

توانایی شما در خلق ابزار پیگیری فروش می تواند به طور قابل ملاحظه ای تصویر شما نزد مشتری را بهبود دهد و فروش را بالا ببرد.
با تعیین کمک یا پشتیبان در فرایند فروش، ابزار فروش می توانند رشد زیادتری در بهره وری ایجاد کنند، به خصوص اگر پیگیری های چندی برای فروش لازم باشد.
ابزار روزمره فراوانی مثل تلفن، پست الکترونیکی نامه و بروشور و تراکت وجود دارند. اما یک فروشنده خیلی خوب ابزاری مازاد بر حالت های عادی خلق می کند تا مشتری بالقوه را به خرید در حال حاضر و انتخاب محصول خود از میان چند رقیب، مجاب نماید.
ابزار فهرست شده در زیر را بازنگری کنید ببینید آیا می توانند در برنام بازی فروش شما موثر واقع شوند یا نه؟!

۱-یادداشت های شخصی…دست نوشته ها: خیلی بهتر و موثر تر از نامه های تجاری متداول هستند و در مشتری بالقوه این حس را به وجود می اورند که به او توجه دارید..
۲-بسته ای از نامه های مشتریان وفادار: تایید و تصدیق شخص سوم، متقاعد کننده تر از تبلیغ فروشنده است.
۳-یک تاییدیه دوست دوجانبه فروشنده و خریدار: یک ابزار قدرتمند و بسیار خوب دوست شما بسیار با نفوذتر از خود شماست.
۴-مقاله های حمایتی: به طور مثال تهیه یک کپی از مقاله خوبی که به تازگی چاپ شده است، می تواند دلیل دیگری برای تماس و مکاتبه ها باشد. لزومی نیست که این مقاله درباره فعالیت تجاری شما باشد، اما اگر درباره تجارت مشتری شما یا درباره علایق شخصی او باشد، بهتر است.
۵-حمایت ویدئویی از محصول و خدمات شما: باید توسط خود شما یا عرضه کننده شما ارائه شود. اگر یک تصویر، ارزشی معادل ده هزار واژه داشته باشد، یک ویدئو ارزشی معادل یک میلیون واژه دارد.

ادامه دارد…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.