کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

ارائه تبلیغات فردی

ارائه تبلیغاتی فردی

ارائه تبلیغات فردی

شما تنها تبلیغات ۳۰ ثانیه ای فردی خود را نوشته اید و حالا نوبت به ارائه آن است. درباره تبلیغات تجاری شخصی خود به عنوان یک پرتاب کننده در بازی بیس بال فکر کنید. شما قصد دارید که ضربه محکمی بزنید، اما تمام ضربه زن ها شبیه به هم نیستند. انان به انواع مختلفی از ضربه ها نیازمند هستند؛ سر ضرب، چرخشی و لغزشی و یک ضرب عادی و معمولی. (جای تعجب نیست اگر بدانید چه تعداد از ضربه ها، ضربه های معمولی و عادی هستند؟)
برای این که ضربه ای خیلی موثر واقع شود، باید بدانید که فرد چه نوع ضربه زننده ای می باشد. باید قدرت و ضعف ضربه های او را بدانید. هر تیم بیس بال در هر بازی لیگ یک کتاب دارد. از طریق این کتاب، آنان می دانند هر بازیکنی چطور ضربه می زند و در چه پست هایی می تواند بازی کند. در فروش هم تفاوت چندانی به چشم نمی خورد. اگر ندانید مشتری چه می خواهد، نمی توانید ضربه های مفیدی به او بزنید. باید از نحوه بازی مشتری بالقوه اگاه باشید. زدن ضربه در فروش خیلی ساده است. تمام آنچه باید انجام دهید این است که از مشتری بالقوه پرسش هایی کنید. مشتریان از گفتن همه چیز درباره خودشان خیلی خوشحال می شوند.
در اینجا ۹ فرمان ارائه تبلیغات ۳۰ ثانیه ای فردی امده است:
مختصر و مفید باشید: علامت های شما نباید بیشتر از۳۰ تا ۶۰ ثانیه باشد.
هدفگرا باشید: چیزهایی بگویید که آنچه که شما خلاقانه براساس نیازهای مش تری بالقوه انجام می دهید را به وضوح به انان بکویید.
خاطره انگیز باشید: کارهای خلاقانه انجام دهید، بگویید یا نشان دهید. به گونه ای که در ذهن مشتری بالقوه بمانید.
اماده باشید: اطلاعات خود را در دستور کار خود قرار دهید؛ تمرین شده، عملی شده و ویراسته.
پرسش ها و اظهارات قدرتمند را آماده نگه دارید: فهرستی از پرسش ها و اظهارات را پیشاپیش داشته باشید و آن ها را تمرین کنید.
اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید: پرسش های پیگیر و قدرتمندی بپرسید که ارائه دهنده اطلاعات، ایجاد کننده علاقه و نشان دهنده نیاز باشند و به شما اجازه بدهند تا روش معنی دار اطلاعات خود را ارائه دهید. مهم ترین پرسش های خود را مطرح کنید و جامع ترین پیام های خود را برای تحویل در زمان بندی درست آماده نگه دارید. پیش از انکه توانمندی های خود را در حل مسئله شرح دهید، درباره افرادی که اطلاعات شما برای آنان موثر است، شناخت پیدا کنید.
نحوه حل مشکلات را نشان دهید: مشتری بالقوه از شنیدن انچه می خواهید انجام دهید خسته می شود. مگر اینکه به نحوی به او بگویید که برایش کمک کننده و مفید باشد. مشتری بالقوه توجهی ندارد که چکار می کنید، مگر اینکه کار شما بر او اثر بگذارد.
مشتری بالقوه را به اقدام بعدی وادار کنید: به یک مشتری بالقوه خوب اجازه ندهید بدون توافق روی اقدام بعدی، شما را ترک کند.
شاد باشید: تحت فشار قرار نگیرید یا قرار ندهید، این عمل خود را نشان می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.