کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

۶ لوگو مشهور که برای محصولات جدید خود تغییر کردند

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-15__880

۶ لوگو مشهور که برای محصولات جدید خود تغییر کردند

مک دونالد

مک دونالد هم از نخستین حرف نام خود برای طراحی لوگو استفاده کرده است. اما با انتخاب نام «طاق های طلائی» برای این نماد، از ایده‌ی پیش افتاده فراتر رفت و چکش بصری اثربخشی ابداع نمود. برخلاف چیزی که جامعه هنری ممکن است به شما بگوید، عناصر تصویری هیچ وقت تنهایی و به خودی خود بر ذهن انسان تاثیر نمی‌گذارد و برای باز کردن چتر خود روی ذهن مخاطب باید ارتباطی کلامی نیز برقرار  کنند. در ادامه لوگوهای برندهای معتبر را می بینیم که برای کمپین تبلیغاتی محصولات جدید، طرح لوگو را تغییر داده اند.

نستله

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-12__880

ردبول

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-18__880

ژیلت

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-17__880

زیپو

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-18__880

نوتلا

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-19__880

 

2 دیدگاه برای “۶ لوگو مشهور که برای محصولات جدید خود تغییر کردند

  1. توران نقی زاده / پاسخ دادن مرداد ۲۱, ۱۳۹۵ در ۱۱:۵۹ ق.ظ

    سلام .سئوال داشتم .آیا امکان داره طرح ایمپلنت دندانی رو به صورت ۳ بعدی روی تابلوهای تبلیغاتی کار کرد؟

    • فرهاد رحمانی / پاسخ دادن شهریور ۱, ۱۳۹۵ در ۸:۲۲ ق.ظ

      بله امکان پذیر است لطفا با شرکت تماس بگیرید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *