پروسه کاری ما

برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی

این مرحله قبل از شروع به کار است که در آن، بازار هدف و فعالیت های انجام شده توسط همکاران و رقبا مطالعه می شود و نقاط قوت و ضعف آنها ارزیابی می شود و پس از مطالعه دقیق سوابق تبلیغاتی با تکیه بر چهارچوب درخواست کارفرما، جلسات ایده پردازی برگزار گردیده که در طی آنها ایده کلی پروژه در رابطه با «نحوه برخورد بصری با پروژه»، «قطع کار» و یا «ساختار اولیه پروژه» ساخته و پرداخته می شود و شامل مراحل زیر است : تعیین هدف پروژه، شناسایی گروه مخاطب، انتخاب متریال ، ابزار و تکنولوژی طرح، ارائه طرح مفهومی و تعیین بودجه است

فرآیند طراحی

فرآیند طراحی

فرآیند طراحی پس از شکل گیری ساختار یک پروژه در مرحله ایده پردازی، در این مرحله پروژه ماهیت بصری پیدا می کند و پس از پرداخت های تکنیکی نهایی می شود. ارائه اتود های اولیه، انتخاب طرح (گرافیک)، اجرای طرح (گرافیک)، تصویر سازی، آماده سازی طرح، انتخاب متن و تصاویر، بهینه سازی تصاویر، بررسی تکنیکی تولید و کنترل طرح را در بر می‌گیرد

پرورش و توسعه

پرورش و توسعه

پرورش و توسعه پس از نهایی شدن پروژه طراحی گرافیک چه برای فضای مجازی و دیجیتال همانند وب سایت باشد و چه برای ورود به مرحله چاپ نیاز به پردازش و توسعه پذیری دارد که به علت وجود ظرافت‌های هر دو نوع باید بطور مشترک توسط متخصص مربوطه و طراح گرافیک انجام گیرد. زمانی که قرار است طرح یک آگهی طراحی شده و تایید شده در رسانه‌های مختلف شامل آگهی‌های کاغذی، پوستر، بروشور، بیلبورد، لمپوست بنر، و عرشه پل‌های تبلیغاتی و یا برای فضای مجازی مثل بنر‌های اینترنتی، آگهی ایمیلی و ... آماده شود باید طراحی انجام شده به گونه ای باشد که قابلیت توسعه‌پذیری را داشته باشد

تحویل نهایی

تحویل نهایی

کیفیت مناسب اجرای هر پروژه تبلیغاتی نقش مهمی در بازخورد و نتیجه‌گیری آن دارد. تمام سعی کانون اندیشه‌خلاق در این مرحله ایجاد خروجی مناسب و تحویل نهایی عالی آن است. این موضوع به عنوان یک اصل در کار ما نهادینه شده و سبب ایجاد وفاداری و اعتماد مشتریان در طول سال‌های گذشته است. کیفیت ممتاز در ایده پردازی و طراحی ، چاپ، غرفه‌سازی نمایشگاهی و دکوراسیون، تبلیغات محیطی،طراحی وب سایت و ... از مواردی است که به رعایت آن افتخار می کنیم و نمود آن در پروژه های انجام شده لمس می‌شود