کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

مرحله دوم کمپین تبلیغاتی شرکت سارینا کیش

 

شرح پروژه

از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۳ مرحله دوم کمپین تبلیغاتی شرکت سارینا کیش آغاز شد . در این مرحله از کمپین از بخش هایی از فضاهای تبلیغاتی فرودگاه امام خمینی استفاده شده است. خوشبختانه در  فرودگاه و بلوار ورودی آن بر خلاف تهران محدودیتی برای استفاده از تصاویر پروژه های سارینا وجود نداشت و طرح به صورت کامل اجرایی شد.

هدف اصلی ساریناکیش در حقیقت معرفی و فروش واحدهای تجاری پروژه عظیم تجاری تفریحی سارینا ۲ است که در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استراتژی فروش شرکت سارینا یک ابتکار سه گانه است که به صورت مستقیم در تبلیغات با استفاده از اعداد و تصویر شمس طلای سویسی به آن اشاره شده است.

همانطور که در تصاویر مشخص است تصویر سه بعدی پروژه به صورت اغراق آمیزی در ساحل جزیره با تمام زیبایی هایش نشان داده شده است تا بیانگر فرصت طلایی تجارت در جزیره زیبای کیش باشد و کشتی یونانی هم به عنوان نمادی از جزیره کیش استفاده شده است.

 



مشتریان

sarinakish-logomaskanradiantariston




برچسب‌ها: , ,
به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.