کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

طراحی روی جلد نشریه بانک مسکن

شرح پروژه

طراحی هویت بصری در ارتباط با جنبه‌های دیداری هویت یک برند یا یک سازمان می‌باشد. طراحی هویت یک برند، اصلی بصری است که نشان می‌دهد یک سازمان چطور و چگونه می‌خواهد دیده شود؛ هویت بصری منسجم و قوی، تصویر ذهنی سازمان را نزد مخاطبان بهبود ‌بخشیده و فعالیت‌های بازاریابی آن را حمایت می‌کند. ارزش هویت بصری سازمان اگر به نحوی شایسته ارائه شود، ارزش افزوده می‌یابد و استفادۀ نامناسب نیز از اعتبار سازمان می‌کاهد. هویت بصری شامل نشانه(لوگو)، اوراق اداری(سربرگ،‌کارت‌ویزیت و…)، تایپوگرافی‌(فونت‌ها)، رنگ‌ها، تابلو ها، بسته‌بندی محصول، وب سایت ، خودروهای سازمانی، پوشش پرسنل و هر آنچه که از برند یک مجموعه دیده می شود تا سبک و سیاق تبلیغات می‌باشد.
در بازار امروز که کاملاً رقابتی است، رعایت استانداردهای مربوط به تدوین و طراحی هویت بصری سازمان نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در ایجاد تصویری متحد و یکدست از سازمان دارد و ابزاری نیرومند است که با سرمایه گذاری بر روی آن، نام تجاری قدرت، اعتبار و ارزش افزوده پیدا میکند.
به منظور حفظ پایداری و ثبات در ارزش‌ها و اهداف سازمان و در عین حال پیشرفت همگام با طراحی روز، بسیاری از سازمان‌ها با یک آژانس‌تبلیغاتی و یا یک شرکت طراحی هویت بصری کار می‌کنند تا با طراحی مناسب و متناسب برای تصویری که سعی دارند آن را انتقال دهند معرفی و مطرح شوند. وظیفه طراح مهیا و آماده کردن شیوه‌های جدید و خلاقانه برای تلفیق و ارائه فرم، رنگ، کلمات و تصاویر به منظور بیان پیام کلیدی یک سازمان است. کانون اندیشه خلاق طراحی کامل هویت بصری به صورت طرح و محتوا در قالب کتابچه برند ارائه می دهد.



مشتریان

palmocustomer-isatisgeomatkhalaghan-e vatanradiant