کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

ایرادهای دنیای واقعی، راه‌حل‌های دنیای واقعی!

ایرادهای دنیای واقعی، راه‌حل‌های دنیای واقعی!

ایرادهای دنیای واقعی، راه‌حل‌های دنیای واقعی!

ایرادها. من ایرادها را دوست دارم. روش غلبه برآن‌ها یک آزمون واقعی برای هر فروشنده به شمار می‌رود. مشتری دقیقاً “نه” نمی‌گوید، بلکه او فقط حالا پاسخ”نه” می‌دهد. یک ایراد ممکن است واقعانشان دهنده علاقه خریدار باشد.

چرا ایرادها روی می‌دهند؟
۱- چون شک و تردید و پرسش‌های بی‌پاسخ بی‌شماری در ذهن مشتری بالقوه وجود دارد.
۲- چون مشتری بالقوه خواهان خرید یا علاقه‌مند به آن است، اما نیازهای شفاف ندارند، خواهان یک معامله بهتر است یا باید تأییدیه شخص سوم را به دست آورد.
۳- چون مشتری بالقوه قصد خرید ندارند.

مطمئن هستم به این ایرادها برمی‌خورید، اگر…

خریدار را به‌طور کامل بررسی نکرده باشید. ( آیا او تصمیم‌گیرنده واقعی است؟ آیا او واقعاً می‌تواند آن را ارائه دهد؟ سطح علاقه یا نیاز او چقدر است؟)؛

نیاز ایجاد نکرده باشید؛

رابطه و تماس برقرار نکرده باشید؛

باورپذیری ایجاد نکرده باشید؛

اطمینان به دست نیاورده باشید؛

نقطه حساس مشتری بالقوه را پیدا نکرده باشید؛

ایرادها را در عرضه خود پیش‌بینی نکرده باشید و راه غلبه برآن‌ها را پیش‌ازاین که مشتری بالقوه آن‌ها را بیان کند، نداشته باشید.

بهترین راه غلبه بر یک ایراد چیست؟ آماده بودن!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.