کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات در ارتباط با موتورهای جستجوگر

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات در ارتباط با موتورهای جستجوگر

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات در ارتباط با موتورهای جستجوگر

اینترنت جایی است که تبلیغات دقیقاً در جلوی چشمان مخاطب نیست و مخاطب گاهی باید به دنبال تبلیغ شما باشد. یافتن تبلیغ شما اولین گام مخاطب به‌سوی شماست. در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی مشتریان می‌توانند شمارا انتخاب کنند و برخلاف تبلیغات سنتی و مدرن، شما باید کاری انجام دهید که در حوزه دید و دسترس مشتری باشید و او بتواند به‌راحتی به کالا یا ایده شما دست یابد. به همین دلیل، موتورهای جستجوگر اهمیت بسیاری در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی دارند و یکی از رسانه‌های مهم در تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شوند.

( تکنیک رسانه در رسانه : یکی از تکنیک‌های تبلیغات پست‌مدرن است. بدین مفهوم که خود اینترنت رسانه‌ای برای رساندن پیام است ولی در درون آن نیز رسانه‌هایی وجود دارند که مخاطبان را هدایت می‌کنند.)

تکنیک و تاکتیک های تبلیغات که متخصصان و مجریان به کار می‌برند تا تبلیغات آن‌ها به‌آسانی در موتورهای جستجوگر به دست مخاطبان برسد و اثربخشی لازم را داشته باشد، به شرح زیر است:

  1. تکنیک محتوای ارزشمند تبلیغات در سایت
  2. تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک میانبر
  3. میزبان وب باکیفیت
  4. تکنیک پیوند
  5. تکنیک صفحات درگاه

برگرفته از کتاب تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *