کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

بزرگ ترین اشتباهی که شرکت های کوچک مرتکب می شوند

بزرگ ترین اشتباهی که شرکت های کوچک مرتکب می شوند

بزرگ ترین اشتباهی که شرکت های کوچک مرتکب می شوند

انتخاب یک نام درست برای شرکتی کوچک تر، یک مسئله حیاتی است. یک شرکت کوچکتر، اکسنچر نیست، پس به نامی نیاز دارد که بالاترین شانس برای اطلاع رسانی مطلوب را برایش فراهم آورد.
بزرگترین اشتباهی که شرکت های کوچک مرتکب می شوند، رقابت و چشم و هم چشمی کردن با شرکت های عظیم است. ما بارها این سوال را از مشتریانمان شنیده ایم که: چرا ما نمی توانیم مثل وال مارت همه چیز بفروشیم؟ و پاسخ ما همیشه یکی است: چون شما وال مارت نیستید. در سال ۱۹۸۱، هنگامی که جک ولش به سمت مدیر عامل جنرال الکتریک منصوب شد، این کارخانه در تمام فعالیت هایی که انجام می داد، مرتبه اول یا دوم را داشت. چند شرکت دیگر می تواند در رقابت با جنرال الکتریک موفق شود؟ خیلی کم.
یک بار کسی از بیب روث بیسبالیست معروف قدیمی پرسید که برای آماده کردن خود قبل از یک مسابقه چه می کند؟ بیپ روث جواب داد: خوب، من به همه جاهای باحال سر می زنم و تا ۲ صبح بیرون می مانم. مقدار زیادی ویسکی می نوشم و به خودم خوش می گذرانم!
قبل از این وسوسه شوید و کار مشابهی انجام دهید، از خودتان بپرسید: آیا من بیپ روث هستم؟ یا وال مارت؟ یا جنرال الکتریک؟ قرار داشتن در نوک قله و صعود به نوک قله، دو موضوع مجزاست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.