کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

هدف استراتژی‌های تبلیغات

هدف استراتژی‌های تبلیغات

هدف استراتژی‌های تبلیغات

این است که برای سازمان‌ها این امکان را به وجود آوردند که در دوره‌های بلندمدت به شیوه‌ای موفقیت‌آمیز خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهند. مدیران استراتژیست تبلیغات به‌ضرورت باید افراد خلاق و بصری باشند که بتوانند تغییرات را درک کنند و واکنش مناسب از خود نشان دهند. علاوه بر این، ارائه و اجرای تاکتیک‌های تبلیغاتی از وظایف مدیران استراتژیست است.

چه تبلیغاتی باید انجام شود؟ چرا باید تبلیغات صورت گیرد؟ چگونه باید تبلیغات صورت گیرد؟ توسط چه کسی تبلیغات باید صورت گیرد؟ کجا باید تبلیغات صورت گیرد؟ چه موقع تبلیغات باید صورت گیرد؟ پرسش‌هایی هستند که با پاسخ‌گویی به آن‌ها می‌توان برنامه استراتژیک تبلیغات را تنظیم کرد. هدف استراتژی‌های تبلیغات

نکته‌ای که ذکر آن بسیار ضروری است، ارتباطی است که ۳ اصطلاح استراتژی، تکنیک و تاکتیک با یکدیگر دارند. هر استراتژی شامل تعدادی تاکتیک و هر تاکتیک شامل تعدادی تکنیک است. در حقیقت استراتژی و تاکتیک ارتباط تنگاتنگی دارند و حتی در بعضی از علوم به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند.

برگرفته از کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *