کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

بخش حیاتی فرایند پیگیری فروش

بخش حیاتی فرایند پیگیری فروش

بخش حیاتی فرایند پیگیری فروش

در ادامه مقاله :” خلق ابزار پیگیری فروش

در یک رویداد کار شبکه‌ای شرکت کنید: فعالیت‌های تجاری و اجتماعی قلب زندگی تجاری به شمار می‌روند.
یک درخواست درباره تسهیلات شما: رابطه تجاری را با نشان دادن غرور خود ایجاد کنید؛ یک نشانه خوشامدگویی برای بازدیدکننده، اشتیاق و پذیرایی شاد و مفرح به‌وسیله تمام اعضا گروه شما. این تور را خاطره‌انگیز سازید.

غذای عالی بدهید. از خودتان بپرسید آیا مشتری بالقوه وقتی به دفتر کارش می‌رود، درباره این ملاقات صحبت می‌کند؟ اگرنه، آن را به‌گونه‌ای که او می‌خواهد تغییر دهید.

تبلیغات مخصوص: از روشی غیرمعمول مفید و کوچک که بتواند دیده شود استفاده کنید. بخش حیاتی فرایند پیگیری فروش

قرار نهار: صرف چند دلار بیشتر اغلب می‌تواند به فروش بیشتر منجر گردد. همچنین می‌توان از این طریق اطلاعات مشخص زیادی را به دست آورد که در ایجاد رابطه مفید باشند.

جلسه بعد از کار: با مشتری بالقوه می‌تواند با آرامش و تبادل اطلاعات بیشتری همراه باشد. به دنبال دوستی و شناخت مشتری بالقوه باشید. مردم اول از دستانشان می‌خرند.

بلیت‌ها: رویدادهای فرهنگی، ورزشی و بلیت سمینارها در ایجاد رابطه و دوستی بسیار مناسب هستند.

تلفن: دومین وسیله قدرتمند درفروش هست. تماس‌های تلفنی می‌توانند به برگزاری جلسه‌ها منجر شوند. اطلاعات بدهند و معامله را به پایان برسانند. اما مکالمه‌های تلفنی باعث دوباره‌کاری نیز می‌شوند و بسیاری از مواقع پاسخی دریافت نمی‌کنند. همچنین به دست آوردن یک علامت خرید از طریق تلفن بسیار سخت‌تر است. صورتحساب‌ها در هتل‌های کوچک خیلی خوب دریافت نمی‌شوند. از تلفن با احترام استفاده کنید. در تمام اوقات خود را کنترل کنید. برای هر تماس هدفی داشته باشید. هرگز تماس تلفنی را بدون برنامه‌ریزی برای تماس یا جلسه بعدی ترک نکنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.