کانون اندیشه خلاق| وقتی قرار به خلاقیت باشد …

پارتیزانی

creativeads

بهترین روش در کسب و کارهای کوچک، ابهره بردن از تبلیغات پارتیزانی می باشد، بدین دلیل که با صرف بودجه ای اندک، تاثیری شگرف در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد. این نوع تبلیغات از نوع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است. امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، اقدامات بازاریابی هم به جهت بالا بردن بهره وری، دست خوش تغییرات عمده شده است. در نتیجه شرکت ها با توجه به رکود اقتصادی در جستجوی روش هایی نوین برای کاهش هزینه ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش هستند و می دانند که بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی شرایط کنونی نیست و شناسایی رویکردهای جدیدی برای مواجهه با این تحولات لازم و ضروری است. یکی از این روش های نوین، استفاده از بازاریابی  پارتیزانی است.

بازاریابی پارتیزانی Guerilla Marketing روشی نامنظم و نامتعارف در تبلیغات است که بر پایه نوآوری و شکستن ساختارهای سنتی استوار شده است.

در ادامه قصد داریم تبلیغات جالب و جذابی محیطی در شرکت های اتوبوس رانی و ایستگاه های اتوبوس را به معرض نمایش گذاریم.

gurilla01

gurilla02

gurilla03

gurilla04

gurilla05

gurilla06

gurilla07

gurilla08

gurilla10

gurilla11

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به باشگاه مشتریان اندیشه خلاق بپیوندید و از مزایا و هدایای آن بهره مند شوید.
Thank You. We will contact you as soon as possible.